El Capitan

28 april 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Yosemite: alsof je in Oostenrijk en Canada tegelijk bent. Prachtige natuur, watervallen, woeste rivier, hoge granieten kliffen. Hoogtepunt 'Tunnelview': het uitzicht, vlak voor de tunnel, over de gehele vallei met aan de linkerkant El Capitan (de grootste granieten monoliet ter wereld, die 900 meter boven de vallei uittorent) en aan de rechterkant 'Half Dome' (een gladde, halve koepel, het meest markante herkenningspunt van Yosemite Valley).

We laten de foto's voor zichzelf spreken vandaag.

Bij het zwembad genoten van de laatste zonnestralen (we hebben echt geluk met het weer deze reis) en daarna wel heerlijk gegeten bij de Mexicaan. Dat kan nu nog, want Trump heeft de begroting voor de muur gelukkig nog niet rond! ;)

1. Bas Derwort:
    Lieve Familie Bonnes,

Wat een prachtige verslagen en foto's allemaal!!! Zo reizen we toch een beetje mee met jullie. De reis van jullie leven....Lekker genieten allemaal. Het is jullie van harte gegund, zeker na de heftige periode met jullie paps!!!!! Hele fijne dagen nogIk drink vanavond een cola op jullie tijdens mijn werk achter de bar bij de Orchidee!!! Nogmaals heel veel plezier!!!! Liefs, Bas (collega van Femke)
  2. Severt:
    29 april 2017
    Dat ziet er weer prachtig uit. Wat een indrukwekkende natuur.
    En wat een leuke foto's.
  3. Hans van Erven:
    Hallo allen.
    Ik heb een aantal verhalen gelezen en veel foto's bekeken. Het ziet er allemaal geweldig uit. Wat een ervaring en wat een heerlijke vakantie samen. Om te watertanden. Geniet er nog even van met volle deugden en 100% opnemen. Dit zijn magig moments!!!!
    Hans
  4. Annousjka: