De laatste loodjes

14 april 2017 - Losser, Nederland

Lieve mensen,

De koffers zitten in de auto. De was is weg. De wc's zijn schoon en het pad in de tuin is geveegd. Zenuwachtig denken we: hebben we alles wel, zijn we niet iets belangrijks vergeten? Mama bracht lekkere saucijzenbroodjes en vrienden kwamen langs om de kinderen uit te zwaaien. Het online inchecken is niet gelukt, het hele vliegtuig zat al vol, ruim voor de inchecktijd. Er waren nog acht verdwaalde plekken en dat gaat natuurlijk niet, want Femke overleeft de reis echt niet als ze niet naast een van ons kan zitten! Dus toch op tijd weg, zodat we dit morgen bij de incheckbalie nog kunnen regelen. Gelukkig houden ze altijd plekken vrij voor dit soort 'calamiteiten'.

Om 4 uur gaat de wekker en begint onze reis. We hebben er allemaal heel veel zin in!

1. Erik:
    14 april 2017
    Goede reis!!! Tot de volgende blog! The Szada Gang
  2. Annousjka:
    14 april 2017
    Super spannend nu, maar leuk. Probeer van de vliegreis te genieten. Femke jij ook! Er zijn altijd leuke films om te kijken en dan vliegt de tijd voorbij. Goede reis en dan zien we jullie verslagen wel verschijnen.
  3. Hilde de Bot:
    15 april 2017
    Heel veel plezier samen !!
  4. Fam. Bonnes:
    15 april 2017
    Deze reis is een beloning voor alles wat jullie hebben doorstaan.. Geniet ervan jullie samen . Het is jullie gegund. We volgen jullie ! Heel veel plezier.
  5. Annie Derksen:
    Goede morgen lieverds,
    Eindelijk. De reis is begonnen. Dat jullie er van mogen genieten met z'n allen. In gedachten volg ik jullie. Wat een onderneming zeg. Heel fijn. Jazeker het is jullie zo gegund.
    Heel veel liefs, Tannie.
  6. Sandra:
    16 april 2017
    Goedemorgen, voor jullie nog middernacht. De eersten van jullie zullen straks weer wakker worden met een jetlag. Heidi niet, die slaapt gewoon door tot in de ochtend plaatselijke tijd. Jetlag, wat is dat? Goeie vlucht gehad? Uiteindelijk nog naast elkaar kunnen zitten? We hebben jullie vlucht gevolgd via flightradar. Je moest wel een stukje om (IJsland, groenland, canada) om uiteindelijk naar LA te vliegen! We zijn benieuwd naar jullie volgende blog, maar rust eerst lekker uit van de lange reis!
  7. Riek van der Mast:
    16 april 2017
    Heel veel plezier samen en wat fijn dat wij mogen meereizen en genieten
    Vrolijk Pasen allemaal
  8. Annie Derksen:
    16 april 2017
    Oeps. Mijn naam is voor alle andere mensen Annie. Fijne Paasdagen.